Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-14, 17:16   #55
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har totalt ignorert alt om iPad. Trenger crash course

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Vi har iPad, og jeg bruker den så godt som aldri (nesten utelukkende på reiser). Men det er fordi omtrent all databruken min involverer mye skriving, og jeg misliker å skrive mye på iPad. I de aller fleste situasjoner dekker iPhone + laptop alle behovene mine.

Signerer. Jeg har tre (!) padder, og de stort sett ligger ved siden av sengen eller fylles opp med filmer før reiser. Selv med Logitec tastaturcover så blir skrivingen for treig for utålmodige meg, så MacBook Air'en er stort sett alltid førstevalget.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat