Sv: Juleplanleggingstråden 2014
Jeg handla en del julegaver på Pierre Robert-salg forrige måned. De vanskeligste (foreldre som har alt) gjenstår dog... Ungene også, men største på fem kommer nok med mange ønsker og minste på ett vil nok synes innpakningspapiret er morsomt uansett.
Vi pleier å ha ymse besteforeldre på besøk i jula men i år virker det som om svigers ikke kommer likevel (det er deres tur) så kanskje vi blir alene. Først syntes jeg det hørtes stusselig ut men nå tror jeg at det kommer til å bli veldig fint det også.
Største har forresten sagt at hun vil ha sjokoladekalender i år. Vi har pleid å ha gavekalender men jeg synes det har blitt litt mye fokus på gaver for henne så greit å prøve noe annet. Jeg vet ikke hvorfor men jeg har hatt følelsen av at forventningene har vært så store til de gavene også blir det litt antiklimaks for henne. Puslespill høres egentlig veldig fint ut. Bedre enn sokker, tannkost og flere hårstrikk hun egentlig ikke trenger. Det skal jeg huske til et annet år.