Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-14, 10:38   #75
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff igjen: Kjenner du noen du mistenker bruker for mye medikamenter?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Når man er 94 år gammel, synes jeg det må være greit å kjøre en Rema 1000-løsning på søvnproblemer (tipper det her er Flunipam/Rohypnol det er snakk om). Om hun så skulle blitt avhengig i en så voksen alder, kan det umulig spille noen stor rolle

Min bestefr gikk ut av livet som avhengig av sterke sovepiller, og jeg syns ikke man skal si at "ah, de er gamle, det er ikke så nøye om de blir rusavhengige".

Det tok veldig mye livskvalitet ut av de siste årene hans, og jeg er temmelig forbannet på legene som skrev ut helt uten hemninger eller oversikt over hvor mye han brukte.