Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-14, 09:44   #10
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mammakveld (er jeg urimelig)

Det eneste jeg reagerte på, var at mødrekvelden skulle brukes til å sy knapper i kappene, liksom - åffer kunne ikke pappaene gjøre det?

Jeg syns det kan være ok med egne kvelder for mødre og fedre, i tillegg til felleskvelder, både fordi diskusjoner kanskje kan gå litt løsere om enkelte emner dersom det er bare kvinner/bare menn i rommet, og litt kanskje, for de (forhåpentligvis få) tilfeller hvor foreldrene ikke er sammen lenger og sliter med å være siviliserte i samme rom - så kan mor komme på mammakveld og far på pappakveld og begge føle de får ta del i hva som skjer.