Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-14, 15:04   #17
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg Kähler omaggio jubileumsvase 20 cm høy?

Jeg tenker ikke så mye på hvor pen eller ikke den er. Esmes og Madickens vaser er jo også pene i manges øyne. Folk synes jo alt mulig rart er pent.

Det som gjør meg nysgjerrig er hva det er med akkurat denne vasen med dette designet som gjør den så fantastisk populær. Jeg blir nysgjerrig fordi jeg synes den ser fullstendig ordinær ut. Det er derfor jeg lurer på om det finnes noe med designet som er unikt, men som ikke jeg ser.
Hadde denne vasen vært like fin om den plutselig ble masseprodusert og solgt på Europris?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat