Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-14, 19:14   #106
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mammakveld (er jeg urimelig)

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Uansett hvordan man velger å kalle inn til foreldretreff, kan det åpenbart ende med at noen sitter igjen frådende av sinne. Jeg synes det er nedslående å lese om at folk fnyser og blir sure når andre foreldre i barnas klasse åpner hjemmet sitt og inviterer til treff for å bli bedre kjent. "Tenk å invitere meg sammen med bare damer - hvilken middelaldersk frekkhet!" Sært og firkanta, synes jeg. Det er ikke vanskelig å forstå at folk ikke har plass til 25 foreldrepar hjemme hos seg, og mor/far er én måte å begrense det på.

Du er klar over at det sannsynligvis er bare inne i hodet ditt at folk fnyser og er sure ja?

Jeg er mer sånn "Ikke noe for meg tralalala, håper de har det fint"