Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-14, 19:38   #118
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mammakveld (er jeg urimelig)

Er det rart at det er krig i verden? Jeg synes synes det er urteit å invitere til knappesying og kalle det for mammakveld (og ekstra ironisk når man skal snakke om mammarollen). Men jeg klarer ikke å synes det er urteit å invitere bare mammaene eller bare pappaene i en klasse. Og om det er en familie med bare mødre eller bare fedre så får se jo fremdles invitasjonen og kan jo komme.

Selvfølgelig synes jeg det er kjekkeste om man inviterer hele gjengen, og jeg har ikke veldig behov for å bare omgås mitt kjønn (jeg går i syforening med 50/50 menn og damer - ingen par - som ble opprettet da en kompis klaget over at bare samboeren hadde forening. Men har man ikke plass til 27 x 2 foreldre - eller x 4 i de tilfellene hvor det er skilte foreldre med ny partner, så er det kanskje nødvendig å dele på et vis.

Ellers har jo Bluen et poeng mht skilte foreldre. Det er faktisk en god del som ikke ville dukket opp om det var blandet. Dessverre.