Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-14, 14:53   #182
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mammakveld (er jeg urimelig)

Hva gjelder dette med kjedelige temaer når man er i kvinneforsamlinger - det stemmer jo rett og slett ikke. Det handler om at folk er kjedelige. Og fullstendig uten antenner for hva andre synes er interessant å høre om. Jeg spiser lunsj med forskjellige folk hver dag. Noen ganger bare kvinner. Noen ganger er jeg alene med mennene. Og blandings. Det er jo akkurat like kjedelig å høre om at man har installert en ny dass på hytta som i å høre om barnehagens manglende evne til å tørke votter på vinteren. Noen ganger er man bare utsatt for kjedelige folk som krever for stor del av spotlighten, og prater ivei.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat