Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-14, 10:07   #40
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ebola - bør helsearbeidere få komme hit med smitte

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg er egentlig ikke spesielt bekymret for spredning av Ebola i Norge, så vidt jeg skjønner er det en sykdom som er ganske lett å beskytte seg mot i våre deler av verden. Det smitter vel ikke før man er symptomatisk?

Men den første uka man er syk så arter det seg vel som forkjølelse/influensa, tror jeg? Og det er man jo hele føkkings tiden ( ), så det er jommen ikke lett å vite hva man har?

(Dette lå nemlig jeg og tenkte på sånn i ulvetimene i natt, mens jeg lå og hostet meg omtrent fordervet. Sånn "og så må jeg si farvel til barna gjennom en glassvegg! " )