Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-14, 20:27   #5
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Ikke så veldig spennende ting her heller. Jeg gjør husarbeid, leser (for tiden først og fremst pensum), snakker med mann og barn, passer på at ungen får gjort lekser og spilt piano, av og til ser jeg på film/tv sammen med barn/mann, noen ganger drar jeg på trening, strikker, baker noe eller spiller litt gitar siden jeg holder på å lære meg det. Sitter med iPaden kan det også se ut til at jeg gjør endel. Og hviler litt i armkroken til mannen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat