Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-14, 22:12   #92
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.618
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Det blir annerledes ja. Når det er sagt, synes jeg jo at en niåring også krever en god del, men på en annen måte. Det er lekser, som jeg ønsker å følge ham opp på (ser gjennom ting han har gjort før jeg kom hjem, hører på høytlesing, hjelper med nettoppgaver og slikt), han liker spill, han skal prates litt med, han skal følges opp med innetider og slikt og jeg vet han liker at vi er til stede om det er noe.

Nettopp! Jeg er som deg der med min niåring. Leksene klarer hun selv, men jeg vil likevel følge litt med, høre henne litt i engelske gloser, være der litt for henne, bruke tid på henne. Hun setter enorm pris på det også, at vi er der sammen.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat