Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-14, 16:13   #39
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant i 2015

Når på dagen er seremonien for deres ungdommer? Her har vi fått tid 14.00, og jeg tenkte det kanskje var veldig seint, sånn med tanke på selskap etterpå. -Men det skal vel gå. Hørte om andre som hadde fått tid 10.00 samme dag og sted, og de syntes det ble tidlig igjen.

Ellers har vi heldigvis funnet et sted å ha selskapet. Måtte lete masse, siden det visst er vanlig å bestille lokaler flere år i forveien her. Men nå fikk vi et koselig sted, og til og med vennepris på leia.

Dere med gutter, legger dere mye penger i klær og slikt? Guttungen fikk dress da han skulle på skoleball i vinter. En grei sak, som satt pent, og som kostet til i underkant av 1500 kroner (tror jeg) med skjorte og slips. Han har vel vokst ut av den allerede, men jeg lurer på å kjøpe fra samme sted nå. Har ikke lyst å legge mange tusen kroner i en dress han bare kan bruke et par ganger. Hva er vanlig?

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat