Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-07, 17:24   #13
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjedebrev og underskriftskampanjer på mail - selv om det virker å være for en god

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Amensty bruker slikt sende brev/email kampanje.

Nei, det gjør de ikke. Da er det ikke en ekte kampanje.

Les mer om det her.

Godt tips, google det, og man vil finne ut av det. Alt jeg skrev var "amnesty kjedebrev" og jeg fikk opp mange linker.
Siden jeg linket til, breakthechain.org har også et arkiv over en god del slike kjedebrev hvor du kan finne ut om de er falske eller ikke. Det samme har Snopes.
Jeg gjentar, en ekte kampanje, startet av en seriøs aktør vil aldri be deg underskrive en mail og sende videre. Hvis de ønsker din underskrift vil det ligge ved en link til en side hvor man kan skrive under, ikke i selve mailen.

Sist redigert av Tallulah : 26-05-07 kl 17:36.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat