Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-14, 23:17   #351
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Kanskje jeg kan være litt tidlig ut i år og få tak i billige kalendergaver? De siste årene har ungene stort sett hatt lego-kalender eller lignende. Men i fjor arvet vi en liten kalender i stoff med små lommer. Det var akkurat plass til to små gaver på størrelse med en kjærlighet eller liten sjokolade i hver lomme. I år har jeg ikke lyst til å ha snop hver dag. Litt snop, litt aktivitet og noen små ting. Men hva?

Ellers har jeg sett på gavelista, og jeg har endret den mye siden i fjor når det kommer til hvor mye jeg er villig til å bruke per gave. Verdien er ikke alt, og jeg er ikke ute etter at man skal gi for samme sum heller. Men i min familie (søsken) ser det ut til at det er jeg som er aleneforsørger og tjener absolutt minst som bruker mest penger på gaver. I fjor handlet jeg ut fra ønskelister og brukte ca 700 på den ene familien (2+1). Mine barn fikk ikke gave derfra, men som familie fikk vi et gavekort på 250. Bare den ene voksne i den familien tjener dobbelt så mye som meg. Det var da jeg innså at jeg har lagt lista litt vel høyt. Jeg trenger virkelig ikke å blakke meg på julegaver hvert år. Etter å ha levd med en mann som syntes det var en fin ide å gi refleksbamser til 10 kroner til sine nevøer og nieser har jeg nok lagt meg litt vel høyt i pris, tenker jeg.

Minien min ønsker seg Playstation og katt. Jeg vet ikke om jeg kan oppfylle det siste ønsket, men det første ønsket tråler jeg finn.no etter. Det blir i så fall en 3-er.

Jenta på 8 vet jeg ikke. Drakt fra idrettslaget kanskje? Med trykt etternavn i stedet for fornavn, så kan mini arve.