Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-14, 11:03   #364
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

...
....
....

Dere som har barn med litt aldersspenn, er det vanlig at man begynner å sende ut julekort med bare den minste/de minste etterhvert?

Om vi ikke fikk tatt bilder av ungene sammen laget jeg en bildecollage hvor også eldstemann var med. Etter at han fikk kjæreste(og ble voksen) har han ikke vært med på julekortene. Nå er han jo 27 og gift, så de ordner sine egne julekort(eller lar være).
Det er ikke alltid vi har bilde på julekortene, ungene synes det er gøy å lage kort, så det har hendt at det bare er klippet og limt(og masse glitter).

Jeg lager de fleste gavene selv
I år strikker og syr jeg. Har strikket til pappa i størrelse 47! Det er omtrent som å strikke en genser!
Mamma får også sokker. Tenkte å strikke FWSS luer til broderen og svigerinnen, nevøene får tova tøfler og noe å henge på veggen på de nye rommene sine(leker er helt uaktuelt! De har absolutt alt tenkelig og utenkelig).
Vesker, biblioteknett, penaler, toalettmappepper og brilleetuier.