Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-14, 12:13   #23
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine, men "fornuftige" jobbantrekk?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Gjorde et søk hos Zalando, men der var i grunnen resultatet nedslående:

http://www.zalando.no/a-line-skjort/__storrelse-38/?

Kanskje ikke så mange spennende, nei. Jeg har lurt litt på de dongeriskjørtene fra Mads Nørgaard, men er usikker på om de kanskje blir litt for lange. Det kan se ut som om de har en del vidde i skjørtet også, og da blir jeg i alle fall budeie.

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg fikk dem jo anbefalt her inne, og da sa flere at de var normale + , og det stemmer godt for meg. Jeg bruker til vanlig størrelse 40, og har 40 i disse, de er kanskje bittelitt større enn en normal 40, men det er ikke mye. Et kvart nummer kanskje. Om man til vanlig vipper mellom to størrelser, ville jeg gått ned.

Ok. Takk!