Tråd: Synonymer
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-14, 22:05   #9
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synonymer

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Jeg syns han har svart godt for seg, jeg. Enig med kjedelig - kjede seg, hvis jeg skal pirke, men de andre sluker jeg helt rått. Er snakk om en niåring ikke sant? Hvor mye har de egentlig lært om ordklasser når de er ni år?

Han tenker jo helt logisk da. Man kan skjelve av mange årsaker, en av dem er at man er kald (fryser). Fantasi er også fint koblet opp mot magi. Mange unger på hans alder forbinder sikkert fantasi med overnaturlige historier.

Jeg synes også storebrors svar er helt greie ut fra hva de tydeligvis har fortalt dem (han har jo også fått rett på dem), men at man skjelver FORDI man er kald har da ingenting med synonymer å gjøre? Jeg tenker at i så fall bør de nesten kalle det noe annet enn synonymer, fordi jeg mener det er direkte galt.

De har hatt om de vanligste ordklassene.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat