Henvendelse angående hyppig parkering
Jeg har tatt i bruk appen til EasyPark, og betaler parkering med denne der det er mulig. De siste par månedene har jeg jevnlig frekventert parkeringen til et større bygg nede i sentrum (men jeg har også brukt appen et par andre steder). Bygget inneholder mange forskjellige virksomheter, men hovedsakelig ulike helseforetak (spesialister, akupunktur etc).
Idag fikk jeg en mail fra en herre i Easy Park. Subject på mailen var "Parkeringer" (veldig lite beskrivende). I mailen skriver han at dersom det er i jobbsammenheng jeg parkerer (hvor? Det skriver han ingenting om), vil det lønne seg å opprette en firmakonto.
Jeg forstår selvsagt at det blir logget at jeg parkerer og hvor jeg gjør det, jeg kjenner likevel at jeg synes dette var en sær henvendelse. De aller fleste som parkerer på dette stedet jevnlig vil jeg tippe går til en eller annen helsevirksomhet i bygget. Man kunne jo se for seg at de ikke ble så veldig glade for en slik henvendelse, dersom anledningen til at de frekventerte bygget var vanskelig nok i seg selv?
Selv har jeg ingen problemer med det, annet enn at jeg vurderer å sende et sært svar.
Hva tenker dere?
|