Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-14, 21:42   #116
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sminker du deg?

Ja, jeg sminker meg og jeg liker å sminke meg.
Som ungdom brukte jeg kun leppestift og mente at jeg som såpass mørk ikke trengte mascara, slikt brukte jeg kun på fest. Jeg tror jeg var 36 når jeg begynte med mer avansert sminke ennmascara, lipgloss og rouge daglig. Om jeg skal ut av huset nå bruker jeg fondation i form av BB eller CC krem, solpudder på de riktige stedene, highlighter på de andre stedene, øyeskygger og øyebrynsblyant. The works altså. Jeg synes det er spennende med contouring og holder på å øve meg på skyggelegging og fremheving på de riktige stedene. Egentlig kunne jeg tenke meg skikkelige redkapet ril dette, men enn så lenge bruker jeg bare de jeg har fra før i skapet.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat