Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-14, 08:58   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere privatskoler - påvirker det dine valg?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Dersom det fantes slike skoler i nærheten av oss, ville vi fortsatt neppe hatt noe reelt valg pga. skolepengene. Jeg kan ikke se for meg at det finnes privatskoler for "fattigfolk" (ja, i gåseøyne, for vi er jo egentlig ikke det, bare i privatskolesammenheng) som oss.

Jeg leste i Aftenposten at skoleplass ved NTG-U (idrettslinja) i Bærum kostet kr 18 000 i året. Det er det samme som vi betaler for snuppas halvtidsplass på AKS nå, så det skulle være en overkommelig utgift.