Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-14, 09:08   #6
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere privatskoler - påvirker det dine valg?

Jeg gikk på privatskole på VGS.
Måtte slå opp hva det kostet, for jeg husker at det var langt mindre enn jeg hadde trodd, og det er 12 200 kr/skoleår inkl. pc-leie (for inneværende skoleår). Det er jo ikke avskrekkende når det betales hver måned.

Jeg vil vurdere privatskoler ut fra barnas behov. Enn så lenge passer ungen fint inn på skolen der han går, og om vi skulle bytte ville Montesorri stått høyt på listen. (Og der går det barnet som mitt barn har vært i tottene på all mass, så det er ikke et alternativ.)
Jeg gikk selv på en kristen privatskole (vgs, altså)som holder veldig høyt nivå. Jeg er ikke verre enn at jeg hadde sendt ungene mine dit om de 1)ville selv og 2)lå så godt an at de henger med.
Skolen var i hvert fall den gang kanongod for de som hang med, og dårlig om du hadde den minste lille utfordring. Det var det ingen av lærerne som taklet ...