Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-14, 10:21   #28
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.493
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere privatskoler - påvirker det dine valg?

Til spørsmålet; for egen del er det forskjell på teori og praksis. I utgangspunktet liker jeg ikke privatskoler, verken religiøse eller pedagogiske. Grunnen til det er at de aller, aller fleste ligger i bemidlete strøk (nå snakker jeg om Oslo) og de gir derfor ikke et reelt valg for alle, til tross for lave kostnader.

Men jeg ser også at den offentlige skolen ikke er bra nok alle steder, og jeg ser at pedagogikken ikke er tilpasset hvert enkelt barn. Derfor syns jeg de er flott at det finnes pedagogiske alternativ.

Jeg har selv undersøkt private alternativer, og har dem fremdeles liggende i bakhodet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat