Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-14, 15:05   #9
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.108
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Å komme seg opp av sofaen"

Jeg setter meg gjerne ned i sofaen og slapper av, og synes ikke sofatid er tapersk på noe vis. Overbevist om at man trenger noe tid i sofaen; elsker å henge i sofaen på kvelden selv, helst med potetgull... (bør ikke være hver dag). Samtidig forstår jeg ikke hvordan de som tilbringer mye tid på dagtid i helgen og hele kvelden i sofaen har tid til det.

Jeg provoseres kanskje mest av utsagnet fordi jeg ikke opplever at det er sofaen som nødvendigvis stjeler treningstid. Det er like mye jobb, oppfølging av barn og alt annet som skal gjøres.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat