Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-14, 08:09   #10
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Å komme seg opp av sofaen"

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Jeg elsker sofatid. Når jeg tenker på folk rundt meg, så tror jeg mannen min og jeg har relativt mye kvalitetstid i sofaen. Han er flink til å trene, jeg er aktiv på andre måter, og trener kun i perioder. Vi sitter i sofaen og ser på tv om kvelden, gjerne noe vi har tatt opp eller en spesifikk serie fra netflix. Sofatiden er timene fra barna er lagt, til vi legger oss selv. Jeg kan misunne folk ryddige og pene hus, men jeg ofrer ikke sofatiden for et plettfritt hjem.

Sånn er det her og. Sofatiden må jeg ha. Helst hver kveld. Og det er sjelden jeg gjør noe annet etter kl 21. Sånn må det bare være.
Når det er sagt kunne jeg sikkert brukt litt mer tid på å være aktiv, men da måtte det skjedd før på dagen iallefall.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat