Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-14, 09:24   #49
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Å komme seg opp av sofaen"

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Nei, absolutt ikke fra myndighetene, vil jeg tro, men jeg skal love deg at jeg har fått mange snurte "du vet vel at det er hverdagsaktiviteten som gjelder, ikke all den flyingen, vet du."

Ja, herrejemini, hva er det med denne messingen om hverdagsaktiviteten? Noen klarer virkelig ikke å ha to tanker i hodet samtidig. Jeg har vært på to oppfølgingsdager etter vektoperasjonen, og begge gangene messet og messet de om "en halvtime hver dag hvor man ble litt svett". Jeg sa at jeg nok ikke gjorde det, men at jeg trente på helsestudio eller jogget minst tre dager i uken, men nei! Det gjaldt ikke. Til og med da jeg sa jeg skulle løpe halvmaraton uka etter, dro de på det og sa at det var jo kjempeimponerende, men BLE jeg nå svett hver dag?

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat