Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-14, 12:59   #2
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sjampo til barna

Redken All Soft? Eventuelt Pureology Hydrate, som er sulfatfri. Når det gjelder børste, har jeg hørt fine ting om The Wet Brush, men har ikke prøvd den selv. På femåringen bruker jeg foreløpig Tangle Teezer, men merker at den sliter litt med å komme gjennom flokene, og hun har glatte, tynne hårstrå, så til tykt hår vil den nok ikke være noe særlig.

Ellers kan jeg også anbefale Mane 'n' Tail Detangler Spray, som er bortimot gratis hos iHerb, og som er suveren når det gjelder å få ut sovefloker. Den gjør ikke håret skittent eller seigt, og lukter dessuten ganske godt og ikke for sterkt.