Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-14, 12:13   #4
Simone
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: How to piss of a Norwegian.

Ganske gjenjennbart det der, ja

Men akkurat det med å møte presis er eg ikkje einig i. Eg er ein fryktelig presis type og kjem derfor alltid først. Eg syns alle andre nordmenn er veldig upresise samanlikna med meg. Syns ikkje det virkar som om nordmenn er spesielt opptatt av å vere presise i det heile tatt.
Ganske irriterande i jobbsamanheng der studentar kjem dinglande inn fem minutt etter at forelesningspauser er over eller folk som kjem for seint til møter. Kanskje det berre er eg som er meir typisk norsk enn andre akkurat på dette området