Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-14, 17:34   #19
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husalarm - Sector eller Verisure - erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

Vil dere si noe om appen til alarmen også? Jeg mistenker at appen til Verisure er mye bedre enn appen til Sector, men jeg kan jo ta skammelig feil...

Altså, hvilke funksjonaliteter har de forskjelligeappene?

Verisure appen kan:

Slå på alarm og skallalarm
Slå på "smartplug" dvs stikkontakter som kan styres slik at man kan slå av og på lys og TV og sånt.
Lese av temperatur og fuktighet
Få meldinger om hvem som har slått av og på alarm. (Det er vel det jeg liker best, at moben min sier pling og så ser jeg at sønnen min har kommet hjem)

Det jeg ønsker meg med dette systemet er at det hadde vært mulighet for å legge vanndetektorer og løse temperaturdetektorer (røykvarslerne har temperatursensor) til systemet, som sa ifra om det kom vann på gulvet foran vaskemaskin og oppvaskmaskin for eksempel.