Sv: 16-åring(nesten 17) og 8-åring alene på A1-konsert?
Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.
Det er vel ikke anbefalt, men om ungdommen er ansvarlig tror jeg det går helt fint. Det er på Ullevål, god plass, blir ikke stappfullt på matta, og det blir ikke klamt som på en innendørs arena.
1D er også en helt annen deal enn Justin. Da de var på Telenor Arena var det sittende publikum på matta, jeg trodde på forhånd at det kom til å bli mayhem, men det var helt lugnt, egentlig.
Det er samme inntrykk som Frøkna og jeg sitter igjen med også. 1D konsertene har gått stille og rolig for seg, mens JB - wow - hysteri. Altså - du har gråtende, hyperventilerende fans hos 1D også, men det er gjerne Early Birdsene, de som har sittet utenfor arenaene uten mat og drikke hele dagen og skal først inn på stadion. Har 1D med seg Five Seconds Of Summer som oppvarming - DA blir det hyperventilering. Jeg trodde jeg måtte starte førstehjelp ett øyeblikk der når de entret scenen. (De var oppvarming på stadion touren til 1D nå i sommer).
Maverick - hvor mange slipper de inn på Ullevål på en slik konsert? Og gjør de som på Wembley, setter opp flere konserter hvis de ser 1 konsert blåser avgårde?