Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-14, 20:44   #16
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er undercut helt ut?

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Et tips er å IKKE gjøre området rundt flekken mer synlig. Det kan nemlig tenkes at det som kommer ut igjen er køllehår. Og det er litt trasig om håret er veldig kort akkurat der. Jeg hadde stor glede av hår å dekke med da jeg fikk en artig flekk med kjønnshår som vokste utover i stedet for nedover.

Et tips kan være sånn pannebånd, som trekkes rundt hodet. Det kan dekke flekken nederst.

Pannebånd? Neida den syns ikke så godt. Kan ha lav hestehale eller løst hår, så syns den ikke i det heletatt. Det handler mer om at det er en bar flekk som lager et spareprosjekt... så grei anledning til å gjøre noe nytt.

Køllehår.. Jeg har mistet sånne flekker før, og det kom da ut helt normalt hår. Heldigvis, skjønner jeg!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat