Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-14, 10:11   #8
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting du ønsket noen hadde fortalt deg om Color Line

Det er noe helt annet enn danskebåten.

• Den italienske restauranten har god, om enn litt fettete pizza, men ufattelig treig service.
  • Løp opp i spa-avdelingen med en gang du kommer om bord om du vil ha en time. Jeg foretrekker ansiktsbehandling med litt massasje heller enn andre veien. De er flinkere ansiktspleiere enn massører, syns jeg. Massasjestolene i treningssenteret gjør nytten.
  • Med spa-time får du gratis inngang i treningsavdelingen samme dag.
  • Badstua har utsikt!
  • Om du vil ha bord til middag, enten i buffeten eller restaurantene bakerst må du også bestille det med en gang du kommer om bord.
  • På de fire timene i land rekker dere å spise frokost. Tysk frokost er ufattelig mye bedre enn den på båten. Jeg kan gi deg tips om et fantastisk lite bakeri og konditori vi alltid går til, som ligger forbi der alle de andre båtturistene stopper, og hvor de har super frokost og nydelige sjokoladefigurer.
  • På togstasjonen er det en liten matbutikk som er åpen om man vil kjøpe med noe.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat