Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-14, 22:37   #16
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beste tipsene for å ikke være nødt å bruke skyllemiddel

Jeg bruker aldri skyllemiddel, men syns tørketrommel er utrolig greit og veldig tidsbesparende. Det tar mye kortere tid å stappe en vask med masse småtteri i trommelen og trykke på knappen, fremfor å stå og henge opp alt sammen. Jeg liker ikke å ha mye klesvask hengende innendørs, den avgir jo veldig mye fuktighet også. Om sommeren tørker jeg utendørs og bruker bare trommelen hvis det er mye regn. Kjøpte min første tørketrommel da jeg fikk min første baby for 28 år siden, og har hatt det siden.

Jeg tror det med skyllemiddel må være veldig mye en vanesak. Jeg syns det gjør klærne rare og litt slappe på en måte, og at de er myke nok uten.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat