Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-14, 15:02   #28
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.911
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Beste tipsene for å ikke være nødt å bruke skyllemiddel

Det er nok mest av miljøhensyn jeg vurderer å kutte tøymykneren. Duftpreferanser kommer lengre ned, da familien ikke er forent om hva som ikke lukter eller lukter godt.

Jeg synes OMO Color stinker. Bruker Neutral pulver, sentrifugerer på maks 800 omdreininger. Fordi vi har ganske få plagg hver av oss, og jeg liker å behandle klær pent for at lillesøster skal arve fine ting. Bruker ren ull eller bomull, det siste tørker sent. Bor i hus fra 1920, som selvsagt lukter litt. Vaskepulver har jeg lest vasker renere enn flytende. Flytende bruker jeg til treningstøy som med fordel kan lukte svakt av såpe.

Nå skal jeg teste flere Ecover vask og droppe tøymykneren. Noen nevnte at Coop også fører det merket. Jeg vet iHerb har, og Sunkost fører Ecover, men til nesten 100,- pr flaske.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat