Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-14, 15:03   #75
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting du ønsket noen hadde fortalt deg om Color Line

Opprinnelig lagt inn av Nima, her.

Fortell om turen Divine

Rask oppsummering:

Kjip mat. Prøvde burgerrestaurant (bedre enn McD, dårligere enn gatekjøkken) og pastarestauranten. Sistnevnte hele to ganger fordi tolvåringen elsket carbonaraen. Selv syntes jeg all maten var kjip der. Drakk også kaffe på Oriental kafé, og den var så bitter at jeg knapt fikk den ned. Vi prøvde ikke buffet og à la carte, da det ikke ville passet for tolvåringen, men utvalget kunne vært bedre uansett, synes jeg. Og jeg er INGEN feinscmecker, altså, så når JEG klager på maten, ja, da er det stusslige saker, altså.

Vi prøvde showet første kvelden. Det var redselsfullt, og vi rømte etter 15 min. Mannen og tolvåringen bestemte seg for å prøve showet neste kveld mens jeg sov litt, og det showet var "100 ganger bedre" i følge poden. Mannen min syntes det var merksnodig at det var så stor forskjell på kvaliteteten på showene.

Spa: Deilig. Stille, rolig, rent og pent. Prøvde treningsstudioet også. Da var det helt stille der, bare to andre i hele rommet. Veldig ok.

Ellers: kjedelige butikker, harry live-musikk i Observation Lounge. Veldig kjip promenade. Mye høy musikk og lyseffekter. Ikke noe koselig sted å være. Og røyklukt.

Teen's Plaza var i følge mannen "nitrist". Et par spillkonsoller. Det var det hele. Tolvåringen likte mye bedre spillarkaden. Men der kostet alt selvsagt en god del penger.

Mannen min var en tur i nattklubben, og jeg stakk hodet innom for å hente han. Grøss og gru. Virkelig utrivelig. Bare masse fulle mannfolk som hang.

Vi kom oss aldri i badelandet.

Høydepunktet for meg var bakeriet i Kiel Tallulah tipset meg om. Ikke en turist å se, og vi fikk god, gammeldags konditorifølelse og en skikkelig god frokost til en billig penge.

Alt i alt var det moro å ha vært på en slik tur, men det ikke noe jeg klør i fingrene etter å prøve igjen med det aller første.

Tolvåringen var dog meget fornøyd, mens mannen min (som jobber en del med kundeservice) var skuffet og sa at turen han hadde med DFDS til København nylig hadde vært mye bedre. Han synes kundeservicen på Color line var av Rema-standard.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat