Tråd: Frisøren ...
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-07, 01:05   #5
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frisøren..

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Men krever du ikke da at de gjør en bedre jobb? Det er en grunn til at vi har 5 år på oss å lære det..

Jeg anstrenger meg veldig for å være tydelig før klippen. Hvor mye som skal klippes, hvilken farge, hvor lyse striper etc.

Men om jeg ender opp misfornøyd, er det sjelden jeg lager rabalder. Om det er noe som kan rettes opp, så sier jeg ifra ( f.eks om fargen ble feil).
Men jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg er blitt klippet for kort, eller at håret ble klippet opp på en helt annen måte enn jeg ba om. Hår kan som kjent ikke klippes lengre igjen ...

Og jeg synes det er ubehagelig å si ifra. Pluss at hvis jeg har bedt om å få klippet av en cm, og jeg ender opp med 5 cm kortere hår, så mister jeg troen på frisøren, og sørger heller for å gå til en annen neste gang.

Nå har jeg funnet en flink frisør (halleluja!) - han gjør som jeg ber om!