Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-14, 13:03   #9
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Du som henger på FP og er dame, er klesvasken ditt ansvar?

Ingen av alternativene passer for oss.

I praksis vasker nok jeg mest, men jeg har aldri mast på Andamannen for at han skal vaske klær. Jeg kan til og med finne på å bli litt sur (inni meg) hvis han har satt på en vask som ikke passer med mine vaskeplaner.

Etter å ha latt være å vaske skjortene hans i mange år (han er så nøye på hvordan de henges opp, for å slippe å stryke mer enn nødvendig, forståelig nok), så har jeg faktisk blitt så grei del av husholdningen at jeg også vasker skjorter om det kun er det som er igjen i skittentøyet og maskinen er ledig.

Alle i husholdningen legger sine egne klær på plass, og alle legger i de to forskjellige skittentøykurvene vi har. Jeg bretter nok mest, men gjør det mens Knøtto legger seg (hun liker å ha selskap) eller foran en eller annen serie.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat