Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-14, 17:55   #13
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye tid bruker dere på middag i hverdagen?

Jeg har bare to og er alene med dem på den tiden. Jeg prøver å rydde kjøkkenet og hjelpe eldste litt med leksene før jeg henter minsten. Ikke alltid tid til det, men ellers blir det mye forstyrrelser rundt lekser. Typisk er at storebror ikke får konsentrert seg, lillebror bøller, storebror plager lillebror og det er hyl og skrik slik at matlaging utsettes. Så må lillebror på do, ha mat, hjelp til å finne leker, litt mer krangling. Så målet er å få gjort lekser før fritidsaktiviteter. Nå er det såpass heftig på denne tiden at det går ut over noe. Denne uka er middag nedprioritert til å bli veldig enkelt. Evt må jeg slutte tidligere på jobb og det kan være vanskelig. Eller storebror må være selvgående på lekser og det er han ikke.

Egentlig liker jeg å lage mat, men nå for tiden er det en svært utakknemlig jobb. Ihvertfall når ungene knapt gidder spise.

Er inne i en skikkelig lei periode.