Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-14, 13:05   #43
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Matlaging igjen: Matlaging i oppveksten vs. matlaging som voksen

Min mor hater å lage mat og det var mye ferdigmat eller ihjelkokt mat I oppveksten. Min far kan jeg ikke huske at heller var noen raser på kjøkkenet.Når jeg besøker de den dag i dag så spiser jeg av høflighet, for det smaker ikke noe særlig (fikk grandiosa sist jeg var hos min mor og hos min far aspic ).

Hvis ikke jeg hadde flyttet ut ville jeg nok sannsynligvis forblitt meget tynn, for jeg fikk ofte middager som hadde stått 2-3 timer på koking(ihjelkokt) og foretrakk av den grunn knekkebrød med hvitost for å stille den verste sulten. Resten av husholdningen sov middag når jeg kom hjem fra skolen.

Jeg liker å lage mat, og er ganske flink. Jeg kan velge ut alternative ingredienser dersom jeg mangler noe I en oppskrift. Jeg bruker svært sjelden toro pose mat,foretrekker å lage mat fra bunnen (tomat og bønner på bokser er min hjelp) Jeg har også lært meg gjærbakst, jeg har ikke noe særlig konditor evner, så pynting av kaker etc er ikke min sterke side.