Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-14, 18:05   #8
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.082
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjetil Østli om lekser i A-magasinet i dag

Jeg synes bare det er nok en artikkel der det kommer fram at det er foreldrene det er verst for, det passer ikke i de voksnes hverdag. Med negative foreldre, blir barna det også. Jeg sitter bare igjen og lurer på hvorfor de utsultede barna ikke får litt oppskåret frukt før maten, hvorfor leksa blir forsøkt lest foran BarneTV (umulig for alle) og at man som voksen får gjøre noe med seg selv hvis man må klage i avisen over at man ikke orker mer enn rask overlesing med eldstemann til slutt.

Ja, jeg er for lekser. Men det krever justering for barn med spesielle behov og det krever at foreldrene tilrettelegger for ro og ryddighet.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat