Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-14, 12:14   #10
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lavkarbo - er det noen som driver på med det ennå?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Spiser du mye kjøtt da, eller spiser du bare mindre karbohydrater - om du skjønner hva jegmener. (er det bacon fire dager i uken, liksom) Jeg triveds også veldig godt på lavkarbo, men opplevde at det var vanskelig å få nok fett i kostholdet. (nøtter var det jeg dekte det opp med).

Jeg opplever at jeg spiser helt vanlig - det samme til middag som resten av familien - bare at jeg unngår ris/poteter/pasta/sukker/kornprodukter. I tillegg begrenser jeg inntaket av frukt og rotgrønnsaker. Sammenlignet med hvordan jeg spiste før spiser jeg ikke mer kjøtt, men en god del mer grønnsaker. Fett er ikke et fokus hos meg, vi steker i smør og jeg bruker gjerne fløte i is/te/mat, men ikke daglig. Jeg spiser periodevis en god del nøtter.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat