Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-14, 21:03   #5
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: PC til 18-åringen, er denne ok?

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Hvor krevende LoL i praksis er vet jeg ikke, men man kan vel trygt si at den pc-en ikke er beregnet for spilling. I praksis er det man vil ha en pc med en noe raskere prosessor enn prosessormodellene som er beregnet for å stå i rimeligere maskiner med lav vekt og lite volum, samt at man vil ha en pc med dedikert grafikkprosessor - da fra en midrange Nvidia GeForce-modeller eller en midrange AMD Radeon HD-modell - eller bedre.

Jeg kjenner meg aldri så blond som når jeg snakker om dette, ikke rart selgeren febrilsk prøvde å prakke på meg supportpakke. Men det betyr at den jeg linket til, med denne specen:

Sitat:

2.0 GHz AMD A8-6410 Quad Core-prosessor
AMD Radeon R7 M260 med 2 GB videominne
8 GB minne og 1 TB lagringskapasitet

skal holde for Minecraft og Skype samtidig? For en 10-åring?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat