Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-07, 15:26   #22
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er kosemose

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Det er vel helst det siste. Det er jo et fenomen man ser en del av på noen andre forum, dvs. at nesten uansett hva som står i hovedinnlegget, får det femten temmelig innholdsløse støtteerklæringer som svar.

"Å, svigermor er så fæl, for hun skal selge huset som VI skal arve, og heller flytte inn i en praktisk leilighet."

"Å du store min, for en fryktelig dame! "

"Det går da ikke an! "

"Signerer! "

Osv. x 15.

Og så kommer kanskje nr. 16 på at svigermor tross alt bør ha full råderett over egen eiendom. Her på FP pleier nr. 16 å smelle til uten å legge fingrene imellom med én gang. Det synes jeg er veldig befriende.

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Eksempel på kosemosing:

A: "Jeg mener ikke å klage altså, men i dag har jeg faktisk nesten mistet solbrillene mine, og jeg ble fryktelig redd."

B: "Å stakkars deg, det må ha vært en fryktelig opplevelse. "

C - K: " Håper det går bedre med deg nå."

A: "Ja, jeg mener ikke å sutre, men det verste var at da jeg kom hjem ringte jeg moren min og fortalte det, og hun brydde seg ikke i det hele tatt. "

C: " Ja hva ER det med sånne mødre?? Hun må mangle sosiale antenner. Stakkars deg! Går det bra med dere nå?

Og så videre... du skjønner tegninga.

Kjempebra eksempler og jeg kjenner jeg får letter dilla bare av å lese eksemplene.