Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-14, 21:33   #26
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Realitetsorientering: Er det OK å vise dette i spisefri?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg synes du skriver om viktige ting her - jeg kjenner ikke de fleste av artistene eller tekstene du snakker om, så jeg har ikke noe mer konkret å si enn det. Men jeg bare lurte på hvorfor du spesifiserer det at døtre hører på akkurat denne sangen - er det fordi du refererer til konkrete ting som ble sagt her, eller synes du det er verre at jenter hører slikt? Jeg synes jo det er minst like tvilsomt å la sine sønner høre på kvinnefiendtlige tekster.

Ja, absolutt. Jeg kunne egentlig skrevet "barna". Jeg syns dog det er veldig merkelig å ikke reagere på negative omtaler av eget kjønn som gruppe, og attpåtil digge det.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat