Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-14, 10:11   #11
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du skillepinne?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, jeg legger foran og bak. Jeg så det første gang i Danmark for snart 10 år siden, at folk gjorde dette. Jeg syns det var en fin og høflig ting å gjøre, og begynte derfor å gjøre det her også. Det tok bare 10 år før folk begynte å ta etter her også. :trendsetter:

Selvsagt greier de å ta pinnen selv, men ofte ligger de klint opptil ekspeditøren, og det tar tid før man får tak i den, noe som gjør at man ikke kan være så effektiv som man kan om man kan begynne å legge på båndet umiddelbart etter den foran i køen.

Jeg liker høflige gester og syns innlegget i VG er provinsielt og typisk norsk (i uttrykkets verste forstand).

Amen.

(Jeg gjør som Tallulah. Og fikk senest i går en dør midt i fleisen fordi nordmenn er så j*vla selvopptatt og uhøflige.)