Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-14, 10:27   #53
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Realitetsorientering: Er det OK å vise dette i spisefri?

Jeg så forresten en del på FB som likte en tekst om denne "vis deg naken"-trenden som jeg reagerte enda mer på enn på den fordømte "vis deg naken"-greia. Den var en lang harang om at man slett ikke trengte å vise utfordrende selfies av seg selv i små plagg, at man skulle ha "selvrespekt" nok til å vise anstendighet og blablabla, masse moraliserende preik som ga meg en intens trang til å ta bilde av meg selv i trusa. Skrevet av en mann, selvsagt.