Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-14, 11:23   #6
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Valg av privat vs. kommunal barnehage

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Jeg tipper (bare tipper) at barn som har spesielle behov i større grad plasseres i de kommunale barnehagene fordi de private kan velge hvilke barn de tar inn. Da er ikke veien lang til ulike resultater på skolen.

Tror du det da? Vi har alltid hatt ungene i private bhg, for det er det vi har hatt tilgang til. Alle har hatt i vedtektene at barn med spesielle behov (jeg husker ikke hvordan det er definert) har fortrinn i køen. Og jeg har sett diverse spesielle behov, fra sonder til Downs, og disse har hatt ekstra ressurser knyttet til seg. Og slike ressurser er til ressurs i en eller annen grad for de andre barna også. Så spesielle behov ved bhginntak tror jeg ikke vil påvirke skoleresultat blandt de andre i negativ retning?

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat