Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-14, 08:51   #26
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du på Åndenes Makt?

Kommer an på hva man mener med å tro på "Åndenes makt". Om man mener de fenomenene folk forteller om, eller de klarsyntes årsaksforklaring.

Jeg har opplevd veldig spesielle ting, også sammen med andre ved høylys dag. Jeg kan ikke si at det var "spøkelser", men at det "er" noe - energiavtrykk eller hva - den saken er grei for meg. At vi skal være to voksne mennesker med nevrologisk skade som sitter og glor på hverandre mens det pågår er statistisk interessant, for å si det sånn. Om jeg tror på de klarsynte damenes årsaksforklaring - det er noe annet. Jeg er i utgangspunktet skeptiker. Det hindrer ikke at jorden rent faktisk KAN være rund selv om vi ikke faller av.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat