Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-14, 15:45   #29
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du skillepinne?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Men problemet oppstår primært hvis den ene av gruppene påkaller seg å ha fasit på sannheten, og tillater seg å bli fornærmet hvis noen gjør det annerledes enn dem og definerer det som uhøflig. Jeg må med hånden på hjertet si at jeg ikke på noen måte trenger at andre gjør det for meg, på samme måte som jeg ikke trenger at noen drar ut stolen for meg når jeg setter meg. Det gjør ikke et fnugg av forskjell for meg i 99,99 % av tilfellene (mens det irriterer meg intenst hvis de ikke går ned og TAR MED SEG VOGNEN så jeg får plass). Det er jo ekstremt lett å få tak i den pinnen hvis forrige kunde bare FLØTTER SEG.

Høflighet handler jo svært sjeldent om hva man trenger, da. Du virker veldig engasjert i dette?

Jeg er blant dem som savner litt mer høflighet i det norske samfunnet. Hver gang jeg kommer hjem fra USA får jeg en liten nedtur, fordi folk syns det er bedre å skumpe meg bort i stedet for å be meg om å flytte meg, eller ser på meg som gal fordi jeg sier hadet til den i kassa, eller smiler til den bak meg. Jeg er ikke spesielt ekstrovert, heller motsatt, men novembersure nordmenn som ser en agenda hos alle andre kan du få billig av meg - sånn som han skingrestemmefyren som har skrevet innlegget i VG.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat