Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-14, 18:03   #80
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du skillepinne?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Høflighet handler jo svært sjeldent om hva man trenger, da. Du virker veldig engasjert i dette?

Jeg er blant dem som savner litt mer høflighet i det norske samfunnet. Hver gang jeg kommer hjem fra USA får jeg en liten nedtur, fordi folk syns det er bedre å skumpe meg bort i stedet for å be meg om å flytte meg, eller ser på meg som gal fordi jeg sier hadet til den i kassa, eller smiler til den bak meg. Jeg er ikke spesielt ekstrovert, heller motsatt, men novembersure nordmenn som ser en agenda hos alle andre kan du få billig av meg - sånn som han skingrestemmefyren som har skrevet innlegget i VG.

Nei, jeg er ekstremt lite opptatt av det og tenker at det er tidenes fillesak, faktisk. Det er sikkert derfor både jeg og skingrefyren får litt puls ved tanken på at noen skal bestemme at dette er uhøflig.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat