Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-14, 21:44   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jojo Moyes: Me Before You / Et helt halvt år

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Første 150 sider er kopi av De urørlige...

Da var det ikke bare noe jeg inbilte meg, da - jeg så De urørlige her om dagen og tenkte at jøsses, Et helt halvt år er jo blåkopi.

Jeg er glad jeg hadde lest denne tråden før jeg leste Et helt halvt år, for jeg kjenner så mange som skryter boka opp i skyene, og jeg ante ikke hva gikk til da jeg skaffa meg den, på anbefaling fra mange. "Åh, den er bare såååå fantastisk, den må du lese!"

Jeg er altså glad jeg var advart med denne tråden, for ellers hadde jeg blitt dødsskuffa da jeg leste boka. Makan til møl har jeg ikke lest på lenge, og jeg kjente jeg ble skikkelig irritert på klisjeen "ung usikker jente, møter sterk, arrogant mann, og gjennom å bli systematisk driti ut og satt på plass av denne mannen, vokser dama og finner seg sjøl."

Jeg mener -

Sist redigert av Inagh : 05-01-15 kl 17:38.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat